Монгол Улсын Үндсэн хуулийн цэцийн Тамгын газрын газарт Албан хэрэг хөтлөлтийн ажилтан шалгаруулж авна.
Ажлын байрны шаардлага:
– Албан хэрэг хөтлөлт, архивын чиглэлээр мэргэшсэн;
– Түргэн бичдэг. (Арван хуруугаар түргэн бичдэг бол давуу тал болно);
– Мөн эрх зүйч мэргэжилтэй бол давуу тал болно.
Бүрдүүлэх бичиг баримт:
– төрийн албан хаагчийн анкет (маягт 1);
– мэргэжлийн үнэмлэх, диплом, гэрчилгээний хуулбар;
– иргэний үнэмлэхийн хуулбар.
Ажилд орохыг хүссэн иргэний бичиг баримтыг 2016 оны 4 дүгээр сарын 8-ны өдөр хүртэл 209 тоот өрөөнд хүлээн авна.
Харилцах утас: 62264886, 62260055, 99062618
Монгол Улсын Үндсэн хуулийн цэцийн
Тамгын газар
2016.3.29